divendres, 19 de maig del 2017

El diari de Nicolás

Benvolgut diari:
El dissabte passat va ser un dia molt intens, primer vam anar el meu germà i jo a Alcasser,
a jugar el nostre partit de hándbol; ell va pedre, i el meu equip va empatar.

A l'hora de dinar, com ma mare no estaba en  casa, teniem dia de xics. Així  que anàrem a
dinar amb mon pare a la Piccola. El meu restaurant preferit. Tot estava molt bo.
Per la vesprada va vindre a casa un amiguet de Carlos, el meu germà,tots junts vam fer moltes
activitats: jugar a la PS4, jugar amb les Nerf, vore la tele i moltes més coses. Quan ja era molt
 tard, Pablo, l'amiguet de Carlos, s'en va anar. Però ens ho passarem molt bé.

Després de sopar i vore una peli, anàrem a dormir ja molt cansats.

Nicolás

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada