divendres, 19 de maig del 2017

El diari de Claudia Castañer

Benvolgut  diari:

Com tots els dies m'he alçat a les 7:30 h., m'he canviat, m'he begut la llet, m'he raspallat les dents i m'he fet el monyo. Ràpidament he anat amb la meua germana al col.legi.

A primera hora he tingut Ed.Física, m'encanta! Hui hem fet expressió corporal. En un d'ells teniem que fer gestos iels altres tenien que endevinar el que feiem. En l'altre joc hem fet una desfilada de models. Que divertit!

A segona hora hem tingut Naturals. Hem donat les característiques dels materials: duresa, color, resistència, flexibilitat… Ës molt fàcil! Després hem fet un exercici sobre la matèria.

Per fi ens tocava el pati! Durant el pati, Anna, Alejandra i jo hem jugat a futbol.
Després del pati ja ens tocava tornar a classe i hem fet Matemàtiques. Hem donat els diners i hem fet uns quants exercicis. Què xuli!
A les 12:05 h., he anat cap a casa amb Anna i la meua germana.
A les 14:20 h., hem tornat al col.legi.

Quan he arribat a classe, ens tocava Plàstica. M'he passat l'hora dibuixant, pintant i xarrant un poc amb els meus amics. Per això m'agrada tant Plàstica, perquè pots fer milions de coses.

A ùltima hora del dia, ens tocava Valencià. Quina pena que no estava Juanan! Però hem tingut a Vanessa, hem llegit, hem fet unes quantes activitats i ens ha deixat temps  per adelantar deure.

A les 17:00 h., m'he anat ràpidament a Anglés.

A les 18:30 h, he tornat a casa, he fet els deures, he sopat i he anat al llit a dormir.

Fins demà

Claudia Castañer Juan

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada