dilluns, 29 de maig del 2017

El diari de Pasqual

Holiiiiis diari
Hola,  em dic Pasqual Ferrando i tinc 9 anys i els 10 cumplisc el 26 d'octubre. 
Em desperte a les 7:50 del matí , jo no sóc d' Algemesí però no pasa res, desdejune un bon got de llet amb cacao i galetes. Em fique l' esmorzar en la bossa i vaig al col·legi amb el meu oncle. Ens fica cançons en el cotxe molt rares i hi ha una que ens fa molta risa que es diu "Maki maki".  En arribar al col·legi em vaig al meu pati i arribe quasi sempre el tercer o el segon.
Ens toca arts a primera hora i a mi m'encanta perque se me dona molt bé dibuixar i pintar. A l'hora següent ens toca matemàtiques i estem donant les divisions amb decimals. És molt fàcil per a mi. Després ens toca el esplai i ma mare em fica un entrepà de xocolate. Vaig amb els meus amics a xarrar i a jugar a les tropes. Després dels 30 minuts del esplai  ens toca valencià i estem donant la dièresi és més fàcil que fàcil. Ja és hora de dinar, jo em quede al menjador i tenim fideus , hamburguesa, creïlles, ketchup i  iogurt. Tire la safata i els coberts en el seu lloc i que no ens falte el got. Eixim al esplai però primer li dic el que hi ha per a menjar a la meua germana i després els meus amics i jo juguem al "zombi". És molt divertit però quant et pillen no ho és tant. És un joc molt senzill: es tracta de que una persona paga i els altres s'amaguen i al qui li pillen paga en ell. Bueno  ja és hora de naturals, estem donant els sentits del cos ,i ens fiquen uns vídeos molt graciosos: es diuen  "zamba" i  tracten del cos. L'hora següent i l'última del dia ens toca esport. Estem fent equilibris, això era una bogeria! El mestre que es Juan Àlvaro que ja és major feia el pino!I nosaltres no podíem fer-lo, després feiem piruetes en parelles, i jo em vaig caure en tot el cap i em vaig quedar inconscient un moment en el que no podia menejar-me, i ho havia fet en el mestre , i com anàvem descalços podíem patinar pel piso.
Al acabar l'escola vaig amb la meua germana i en el meu iaio cap a Benifaió, i quan arribe al poble me'n vaig a la plaça a jugar amb els meus amics de l'altre col·legi .
I asta fins ací.
Adéuuuu!!


 Pasqual

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada