dijous, 9 de febrer del 2017

El Diari de David Blasco



8 de Febrer de 2017
Ben volgut diari:

Hui m'he alçat del llit amb molta son, he anat a fer-me la llet i de seguida m'he vestit ja que feiem tart al col·le si no m'afanyava.

Al arribar al col·le, m'he trovat als meus amics en la fila. A la primera hora teníem matemàtiques i a continuació llengua i menys mal que ha passat ràpid perquè de seguida hem eixit al pati a jugar.

En el pati he jugat molt amb Jaume, Dairon, Hugo, Àlvaro, Josep i Nico a un joc de extraterrestres, m'ho he passat superbé!!
Però quan a tocat la sirena....”Riiiing!!” tots depresa hem entrat a classe, tocava repàs d'instrumentals.

Avui Enrique no ha pogut vindre, per això ha vingut Juanjo a donar-nos
classe. Juanjo tenia unes fotocopies en la mà, eren d'exercicis de mate. M'ha agradat tindre'l de mestre, ha sigut diferent.

Després he anat a l'extraescolar de balon-mano, ens hem cansat molt entrenant!
A l'eixida m'esperava el meu iaio per anar a dinar a sa casa, hui teniem macarrons amb formatge, que bons estaven!

Per la vesprada teniem reli i TENIEM QUE FER UN TEATRE!!!!! Ha sigut un teatre de titelles de la paràbola del bon samarità, ens ha eixit superbé, ens posaràn bona nota segur.´Ha sigut super guay!
Després he anat a classes d'anglés, allí hem tingut que fer un mini test sobre instruments musicals i activitats d'aire lliure.

A l'eixida del cole, ma mare m´ha deixat en casa dels meus iaios, perquè la meua germana tenia que anar a ballet, i allí he aprofitat per a fer els deures de avui.

Ha sigut un dia espectacular!

Fins la pròxima.



Signat : DAVID

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada